//
Saturday, 14 July 2012
Snap pic nan Capital 'A'
, assalammualaikum , tau ta pde trikh 12/7/2012 , pling eina happy sgt-II , eina rpt ngan pkwe eina , best kot dpt snap pic nan dye huhu , pstu wktu na mengumumkn rumh sukn ap yg mnang , dye dok sblah eina je , best ! , smue org ngotek eina ngn dye , haktoi , segan kot , hurm , lps abes smue tuh , eina blik jln ngan dye ,, tetibe nga syok-II sembang Jamil dtg kcau line pulak ,, hadoi , abes , berpisah da ,, heheh ,, pstu blek umah ler ape lgi kn ,, enjoy ~~!!!!. pde trikh tu jguk , de sownx mamat nie nme dye mule hruf e , capital 'E' , huhuh , dye mntk brngkt ngan eina , ,, ptotlah dye asyik cri gado ngan eina ,ptotlah asyik usha eina , rupe rpenye na brngkt ,, huhu , oke lah guys papai ,
, Break , ~!
, , assalammualaikum guys , na tau ta de sorng girls nie soh pkwenye ptoz brngkt ngan eina , hurm , tape lah ,, tpi sdeyh kot ptoz ngan abg angkt eina tuh , da la dye tu baik nan eina , mnje , mngade ngade , bkn ssh na dpt abg angkt mcm tuh , da la eina tade abg , na jguk rse ksih syg seorng abg an , hurmm , ', tape lah , da tkdir kn , na uad cane , knela trime guk , oke lah bubye ,
, couple ~ ? ,
hai guys ! , eina de story na crite nie , hurmm ,, sbnrnyew eina da couple lahh ,, ta de gunenye eina bersembunyi lgi dri korang smue kn , lbeyh bek eina berterus terng je , hurm , eina couple ngan dak form 2 , klas teknik , eina happy la jguk couple ngan dye , dye slalu lyan eina , tpi tkot la jguk jdi mcm azhar , ta na da dpt laki mcm dye tuh , Da fobia da kot ! , hurm , suda lah eina ,, lupekn azhar sceptnye , Mulekn hidup bru owkeyh guys ,, oke la bubye ,
Subscribe to:
Posts (Atom)
