hai guys ! , eina de story na crite nie , hurmm ,, sbnrnyew eina da couple lahh ,, ta de gunenye eina bersembunyi lgi dri korang smue kn , lbeyh bek eina berterus terng je , hurm , eina couple ngan dak form 2 , klas teknik , eina happy la jguk couple ngan dye , dye slalu lyan eina , tpi tkot la jguk jdi mcm azhar , ta na da dpt laki mcm dye tuh , Da fobia da kot ! , hurm , suda lah eina ,, lupekn azhar sceptnye , Mulekn hidup bru owkeyh guys ,, oke la bubye ,
No comments:
Post a Comment