. ai diari , lme ta post an , huhu , biase ar ,, bz la katekn ,,arytu an , eina mntk ptos nan pkwe eina ,,, tpi dye jwb nnti ,,,,,eina ckp ar tknk nak skrng , pstu dye ckp tknk ptoz ,,,, aduiyh mcm mne ni , eina na ptos nan dye , tpi....dye da trlalu syg kt eina ,,ssh btoiyh lahh , mmg eina suke dye syg eina ,,tpi eina da mls na couple nan dye tuh ,,, hurmm ,, takpelah , bia jelahh ,,, okeyh ar bye ,,
No comments:
Post a Comment